dimarts, 8 d’abril del 2014

EXCURSIÓ A SANT JOAN LES FONTS (Garrotxa)

El dia 5 d'Abril l'Associació va organitzat una excursió a Sant Joan les Fonts ( Garrotxa), va ser un dia complert.
Aquí us expliquem una mica com va transcórrer el dia. Després d'un bon esmorzar a Olot  ens dirigim a Sant Joan, allà ens estava esperant una guia que ens va convidar a pujar a un tren turístic anomenat "Tricu-Tricu" ens vam instal·lar tots i vam començar a fer ruta. Primer vam anar a l'església del monestir benedictí on vam fer parada per visitar-la. Seguidament el tren va entrar al casc antic del poble seguint la ruta de les fonts, passant pel pont medieval i l'església parroquial, també vam passar pel volcà de La Canya que està al centre del poble que porta el mateix nom. La seguent parada va ser a la Ruta de les 3 Colades, es tracta d'un indret únic a Europa, on es pot veure a simple vista, 3 colades de lava solidificada superposades i datades en milers d'anys de diferència entre elles, i ja per acabar aquest circuit, vam anar a Can Cantra espai per a exposicions d'artesans locals, on tothom va ser obsequiat amb un paquet de les famoses patates d'Olot.
Vam tornar a Olot per dinar (al mateix lloc de l'esmorzar) a on ens van atendre molt bé, quan vam acabar de dinar  uns quants es van quedar ballant, altres van anar a passejar i voltar pel bosc i altres van aprofitar per anar a comprar embotits de la zona.
En definitiva, va ser una excursió molt maca i molt interessant la gent s'ho va passar d'allò més bé.
En el video podeu veure una mica de tot el que hem explicat.

1. Lidia muy bonito el video de la excursión

2. Y nosotras a lo nuestro despues de la excelente excursión y una comida buenísima, bailamos todo lo que pudimos para bajar las riquísimas patatas de Olot jejeje