dimecres, 27 de maig del 2015

EXCURSIÓ A LA VALL DE BIANYA

Feia temps que volíem anar d'excursió i buscàvem un lloc que ens agradés, ens vam decidir per la Vall de Bianya, una elecció encertadíssima, i el dia 23 de Maig, vam anar cap allà.
Després d'esmorzar el tren turístic Tricu-Tricu, ens va venir a buscar per fer una excursió que ens va portar tot el matí, fent la ruta de les esglésies i les casas pairals.
Vam fer parada a l'església de Sta Margarida seguidament ens va portar d'excursió panorámica per la zona de Sant Pere Despuig, en la qual vam poder veure casas pairals del segle XVI-XVIII, entre ellas la de l'anunci de Casa Tarradellas. En acabar la ruta, l'autocar ens va apropar al petit poble de Sant Salvador (actualment viuen 2 persones) i vam visitar el Centre d'Interpretació i l'església romànica.
Vam tornar a l'Hostalnou de Bianya per dinar, en acabar, hi va haver una estona de ball i ja després ens vam anar fins a Sant Joan les Fonts.
En aquest poble hi ha un cap de setmana l'any que canvia el nom pel de Sant Joan les Flors, i mira per on, era aquest dia.
Diversos espais i carrers s'engalanen amb flors ja siguin naturals o de paper, fent unes imaginatives instal·lacions florals que porten a terme la gent del poble.
I aquí varem acabar l'excursió, cansats però molt contents per haver descobert una part de la bellesa de Catalunya.
Moltes felicitats a les organitzadores!!

1. que bonita excursión, lástima que no pude ir :(

1. La podemos repetir, como las ornamentaciones serán diferentes, parecerá una excursión nueva.